184 şikayet edince ne olur?

184 şikayet edince ne olur? 184 şikayet edince ne olur?, 184 hattı ne için kullanılır?, CİMER'e şikayet edince ne olur?, 170 şikayet edince ne olur?, 184 nelere bakar?, 184 numara hangi kuruma aittir?

184 şikayet edince ne olur?

184 hattı ne için kullanılır?, İhbarı alan Tütün ekibi ivedilikle verilen adrese giderek ihbarı yerinde değerlendirmektedir. Denetim ekibi tarafından ihlal tespit edilmesi halinde gerekli işlemler yapılmakta ve denetime ait görüntü ve tutanaklar sistem üzerinden merkeze iletilmektedir.

184 hattı ne için kullanılır?

184 hattı ne için kullanılır?, İhbarı alan Tütün ekibi ivedilikle verilen adrese giderek ihbarı yerinde değerlendirmektedir. Denetim ekibi tarafından ihlal tespit edilmesi halinde gerekli işlemler yapılmakta ve denetime ait görüntü ve tutanaklar sistem üzerinden merkeze iletilmektedir.

CİMER'e şikayet edince ne olur?

CİMER'e şikayet edince ne olur?, Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi

Sağlık hizmeti ile ilgili talep ve öneriler ALO 184 Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezinde değerlendiriliyor.


170 şikayet edince ne olur?

170 şikayet edince ne olur?, Başvuruda şikayet edilmiş kişi ya da makam, bir üst makam tarafından ya da kurum müfettişliğince incelemeye alınır ve bu makamlarca başvuruya bir cevap verilir. Başvuruda şikayete konu kişi ya da idari makam tarafından bir cevap verilmesi mümkün değildir.

184 nelere bakar?

184 nelere bakar?, İş sağlığı ve güvenliği kanunu gerekliliklerine uymayan işletmelere, çalışanların ihbarı sonrasında teftiş yapılır. Teftiş sonucunda müfettişlerce cezai yaptırımlar uygulanmaktadır. İşverenlerin OSGB firmalarından hizmet alarak İSG mevzuatına uyması hem kendileri hemde çalışanları için yasal zorunluluktur.

184 numara hangi kuruma aittir?

184 numara hangi kuruma aittir?, Vatandaşlarımıza düşen “184 ALO SABİM” hattımızdan aramak, [email protected] e-posta adresine ulaşmak ya da şahsen merkezimize başvurmaktadır. Bu yollarla bize ulaşan vatandaşlarımız: — Sağlık sisteminin işleyişine yönelik her türlü konuda bilgi alabilirler.

184 ne numarası neden arar?

184 ne numarası neden arar?, ALO 184, T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından oluşturulmuş danışma hattıdır.

Cimerden ceza gelir mi?

Cimerden ceza gelir mi?, ALO 184 Tütün İhbar Hattı Dumansız Hava Sahası Denetim Sisteminde; ALO 184 Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi (SABİM) Tütün İhbar Hattı aracılığıyla ya da Yeşil Dedektör mobil uygulaması üzerinden 4207 sayılı Kanun hükümlerinin ihlallerine yönelik ihbar ve şikâyetler Bakanlığımıza iletilmektedir.

CİMER ihbar eden kişiyi nasıl öğrenebilirim?

CİMER ihbar eden kişiyi nasıl öğrenebilirim?, Bilgi edinme başvurularında devlet memuru olup olmama ayrımı yapılmadan herkesi kapsayan bir başvuru usulü düzenlendiğinden üst makamlara başvuran memura makam atladığı gerekçesiyle ceza verilemez.

CİMER'e ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

CİMER'e ihbar edenin kimliği açıklanır mı?, cimer.gov.tr veya e-Devlet üzerinden “Başvuru Sorgulama” ekranı üzerinden başvuru takibinizi yapabilirsiniz. Ayrıca CİMER çağrı merkezini (0312 590 20 00 / 0) arayarak da başvurunuzun durumunu öğrenebilirsiniz.

181 şikayet edince ne olur?

181 şikayet edince ne olur?, Şikâyet niteliğindeki başvurularda, CİMER personelinin gerekli görmesi hâlinde başvuru sahibinin lehine olmak üzere kimlik ve iletişim bilgileri gizlenebilir. Bu durumda başvuru sahibinin kimlik ve iletişim bilgileri gizli olarak işleme alınır ve sonuçlandırılır.

174 şikayet edince ne olur?

174 şikayet edince ne olur?, Şikayetçi anonim kalmayı tercih etse bile şikâyeti Alo 181 müşteri temsilcisi tarafından kayıt altına alınır. Daha sonra kaydedilen her türlü şikâyet ÇŞİDB'nin ilgili birimine iletilecektir. Şikayetler, alındığı tarihten itibaren üç (3) iş günü içinde kaydedilecektir.

Şikayet eden kişinin kimliği açıklanır mı?

Şikayet eden kişinin kimliği açıklanır mı?, ALO174 Gıda Hattı tüketicinin gıda güvenilirliğini ile ilgili her türlü ihbar ve şikâyette ilgili merciye kolay bir şekilde ulaşabilmesi, iletişimin tek merkezden yönlendirilmesi, tüketiciye en kısa zamanda dönüş yapılabilmesi ve sonucun takibi amacıyla 14 Şubat 2009' da faaliyete geçmiştir.